FAQ

Hoe kan ik een hotel boeken?

Als je een arrangement tegenkomt dat je wil boeken, klik je op bekijk dit arrangement en vervolgens kies je in de kalender voor de gewenste aankomstdatum. Hierna kies je het aantal personen, kamers en het kamertype. Vervolgens klik je op boek dit arrangement. Zodra je je gegevens ingevuld hebt en je boeking hebt verzonden, verschijnt er een bericht dat je aanvraag verzonden is met hier in een reserveringsnummer. Is er gelijk beschikbaarheid (als de kalender groen is) wordt er direct een boeking voor je gemaakt.

Hoe kan ik een boeking wijzigen?

Wijzigen is, in overleg met het hotel, in de meeste gevallen mogelijk. Er worden altijd wijzigingskosten in rekening worden gebracht van € 7,50. Soms rekent het hotel zelf ook nog extra wijzigingskosten, vraag hiernaar bij het wijzigen. Indien je je reservering wijzigt binnen bovenstaande annuleringstermijn en op een later tijdstip alsnog je boeking annuleert, dan wordt het percentage aan annuleringskosten berekend dat op het moment van wijzigen van toepassing was. Indien het percentage op het moment van annuleren hoger ligt dan op het moment van wijzigen, dan wordt het hoogste percentage gehanteerd.

Je kunt je boeking wijzigen door telefonisch contact op te nemen met Marrea Hotelarrangementen op: 0571-277744 of door te mailen naar info@marrea.nl

Kan ik een ander type kamer boeken dan de kamer die in het arrangement is opgenomen?

Dit is in principe mogelijk. Voor een ander type kamer wordt veelal een toeslag gevraagd. Deze toeslag verschilt per hotel en per type kamer. Wanneer je een ander type kamer kunt reserveren bij het arrangement staat dit bij je keuze van kamer vermeld. Daarbij staat dan direct de toeslag voor de kamer vermeld.

Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting?

De toeristenbelasting verschilt per plaats; het is ofwel een vast bedrag per persoon per nacht, ofwel een percentage van de kamerprijs. De toeristenbelasting is vrijwel nooit inbegrepen in de arrangementsprijs.

Bevestigen

 

Hoe weet ik of mijn boekingsaanvraag ontvangen is?

Zodra je je gegevens hebt ingevuld en je aanvraag hebt verstuurd, krijg je een nieuwe pagina te zien met de gegevens van je aanvraag. Zodra je deze hebt ontvangen kun je er zeker van zijn dat wij je aanvraag in goede orde hebben ontvangen.

Hoe lang duurt het voor mijn boeking bevestigd wordt?

Wanneer je aanvraag verzonden is, ontvang je binnen 24 uur een reactie. Dit met uitzondering van aanvragen die verstuurd worden vanaf vrijdag 17.00 uur en aanvragen in het weekend. Aanvragen verstuurd na vrijdag 17.00 uur worden vanaf maandag in behandeling genomen.

Ik heb een arrangement via de website geboekt maar nog geen bevestigingsmail van Marrea ontvangen, hoe kan dit?

Mocht je binnen de aangegeven termijn voor het ontvangen van een bevestiging nog geen bevestigingsmail hebben ontvangen, raden wij je aan telefonisch contact op te nemen met Marrea Hotelarrangementen op telefoonnummer 0571-277744 of een mail te sturen naar info@marrea.nl

Annuleren

 

Welke annuleringsvoorwaarden gelden er?

Je betaalt voor een reservering altijd € 14,95 boekingskosten. Als je je reservering annuleert blijf je deze € 14,95 verschuldigd.

Bij annulering van je boeking wordt er per hotel eigen annuleringsvoorwaarden gehanteert, dit kun je vinden bij het tabblad voorwaarden. 

Hoe annuleer ik mijn boeking?

Je reservering dien je via Marrea Hotelarrangementen te annuleren. Je kunt je reservering telefonisch of per e-mail annuleren. Let Op! Aan annuleren zijn kosten verbonden.

 

Beschikbaarheid

Hotel Zoeken

Wat moet ik doen als ik een vraag over een hotel of kamer heb?

Voor algemene vragen kun je telefonisch contact opnemen met Marrea Hotelarrangementen, of een e-mail sturen naar info@marrea.nl. Je ontvangt dan -op werkdagen- binnen 24 uur een reactie op je e-mail.

Betaling

Betaal ik aan Marrea Hotelarrangementen of aan het hotel?

Wij vragen je het volledige bedrag vooraf te voldoen. 
Bij een reservering via internet betaal je direct via Ideal het volledige bedrag. 
Bij een telefonische boeking ontvang je na reservering een factuur per e-mail of per post.

Het Hotel

Wanneer kan ik inchecken en uitchecken?

De incheck- en de uitchecktijd verschilt per hotel. Gebruikelijk is dat je rond 15.00 uur mag inchecken en je kamer dient te verlaten voor 10.00 uur. In de bevestiging die Marrea je toestuurt vind je de exacte tijden die gehanteerd worden. Mocht je laat of zeer vroeg aankomen, dan kun je dit bij de reservering doorgeven.

Wij willen met kinderen komen. Zijn er speciale kindertarieven?

De meeste hotels hanteren een kinderkorting. Deze wordt alleen berekend als de kinderen bij de volwassenen op de kamer verblijven. Vaak is de kinderkorting 50% van de arrangementsprijs voor kinderen t/m 11 jaar. Kinderen onder de 2 jaar verblijven vaak gratis, normaal gesproken worden er dan wel kosten berekend voor het huren van een babybedje. Je kunt de exacte kinderprijzen altijd terug vinden bij het hotel onder het tabblad hotelinformatie.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Dit verschilt per hotel. Hotels waar huisdieren welkom zijn vragen wel een toeslag per hond per nacht. Bij het hotel onder tabblad hotelinformatie kun je terugvinden of er huisdieren zijn toegestaan en welke toeslag er van toepassing is.

Waar vind ik de contactgegevens van het hotel?

In de bijlage van de bevestiging die je na reservering ontvangt staan alle contactgegevens (adres, telefoonnummer e.d.) van het hotel.

Hoe kan ik suggesties, opmerkingen m.b.t. uw website doorgeven?

Je kunt je opmerkingen of commentaar mailen naar info@marrea.nl.